Last week in Belgium - Reisverslag uit Merksplas, België van Hedwich Borghs - WaarBenJij.nu Last week in Belgium - Reisverslag uit Merksplas, België van Hedwich Borghs - WaarBenJij.nu

Last week in Belgium

Door: Hedwich

Blijf op de hoogte en volg Hedwich

28 November 2013 | België, Merksplas

Hallo allemaal!

Hier weer een reisverslagje. Na een paar maanden flink werken aan mijn scriptie ben ik in augustus afgestudeerd. Na een Utrechts avontuur zit ik weer thuis bij mijn ouders (in Belgie). Dus ik denk: tijd voor een nieuw avontuur!

En jawel, dinsdag 3 december om 14:40 vlieg ik naar de andere kant van de wereld: bestemming Inodonesie (om te beginnen).
Deze week heb ik alweer echte Indonesische avonturen meegemaakt op de ambassade in Brussel. Deze keer ga ik als Belg naar Indonesie, dus weer opnieuw alles uitzoeken hoe het werkt. Eenmaal met mijn papieren en paspoort op de ambassade, zeggen ze doodleuk dat ik niet kan vertrekken. O jee, stress. In ieder geval niet met een toeristen visum, omdat mijn ticket terug pas op 17 oktober 2014 gepland staat. Ze gaven aan dat het voor mij beter is een 'visa on arrival' te kopen als ik in Jakarta aankom. Hopen dat ze mij dan binnenlaten. Anders zien jullie me snel terug ;)

Deze week zit verder nog volgepland met reisverzekeringen, rupiahs, stress, familie, vrienden en etentjes. Dan hoop ik dat ik klaar ben om 10 maanden in mijn eentje Azie te overleven. Als het aan mij ligt, komt dat helemaal goed!

Tot het volgende reisverslagje, hopelijk aan de andere kant van de wereld!

Groetjes Hedwich

  • 28 November 2013 - 19:10

    Pascalle:

    Hedjeee!

    Super gaaf dat je alweer terug gaat! Ik ben jaloers en ik vind het super knap!
    Zo heel moeilijk zijn ze volgens mij niet ook al hebben we ook andere dingen mee gemaakt! Anders
    Ga je gewoon een keer naar de karaokebar met ze dan komt het vast goed met dat visum!

    Cium dan peluk!
    Selamat jalan!

    Xxx mie ayam

  • 29 November 2013 - 08:28

    Hedwich Borghs:

    Hihihi ja dan ga ik toch gewoon om 19u naar de karaoke, komt helemaal goed ;)
    Ze kennen me onderhand he, dus het mag geen probleem zijn haha

    Terimah kasih, sampai jumpa!

    xxx Saskia Tinggi

  • 29 November 2013 - 12:54

    Mieke Nijland-vollebregt:

    een goeie reis en veel succes met lesgeven ? groetjes, Oom Theo en Tante Mieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Merksplas

Indonesië

4 maanden Indonesië!!!

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2014

Bedbugs and ashes. What's next??

09 Februari 2014

Welcome to civilization

06 Januari 2014

Groeten uit de rimboe

10 December 2013

Kota Jogja, I missed you

28 November 2013

Last week in Belgium
Hedwich

10 maanden Azie!!

Actief sinds 02 Jan. 2013
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 7489

Voorgaande reizen:

28 Januari 2013 - 30 Mei 2013

Indonesië

Landen bezocht: